ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نبــــــــــــــــض زندگـــــیــمان

18

1393/4/26 13:51
نویسنده : مامان مریم
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک مامانبوس چطوری وروجکم ؟؟؟؟؟

عزیزم این روزا شیطونیت بیشتر شده .لگدات بیشتر شده و تکون خوردنات محکمتر و با جون تر

این روزا اوضاع روحی مامان زیاد جالب نیست نمیدونم بخاطر شرایط موجوده یا تغییرات هورمونی .افسرده شدم .

صبح تا شب تو خونم تنهااااااااااااااااااااا بابایی شبا دیر وقت میاد و دیگه وقتی واسه ما نداره خسته س .

حس و حال بیرون رفتن ندارم ...اضافه وزنم زیاد شده چاق شدم .از هیکلم بدم میاد .همه اینا باعث افسردگیم شده .نباید اینا رو برات بنویسم .اما دوست دارم ثبت بشه .

این روزا درد تو رحمم بیشتره حس میکنم اومدی پایین تر سنگین شدی .موقع نشستن و بلند شدن درد دارم .دراز میکشم درد دارم .کلا این دوران برام خیلی سخت بود پسرکم اما فدای سرت تو سالم باش من دنیا رو دارم .محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)