ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نبــــــــــــــــض زندگـــــیــمان

19

1393/5/10 3:22
نویسنده : مامان مریم
123 بازدید
اشتراک گذاری

28 هفتس با همیم .

البته نمیدونم دقیق چند وقتته چون تاریخ لقاح با تاریخ اخرین پریم یکی نیست یعنی چون مامان قبل شما 1 نی نی از دست داد کلا سیستم بدنش به هم ریخت .تاریخ پریام 40 روزه شد و لقاح کلا دیر صورت گرفت طبق محاسبه دکتر بر اساس پری باید 30 هفته و چند روز باشه اما بر اساس  اولین سونو که 8 هفته بودی الان 28 هفته هستی.

روگامم زدم .بالاخره طلسمش شکسته شد .نمیدونی چقدر ناراحت بودم سر این قضیه .اخه تو 5-6 هفتگی لکه بینی داشتم و اون دکتری که رفتم اوژانسی برای چکاپ گفت باید روگام بزنم گفت چه جنین بمونه چه نمونه باید بزنی .اما وقتی دکترم رو عوض کردم  گفت لازم نیست بزنی .لک ِ لانه گزینی بوده .به هر حال من نزدم .اما دوتا دکتر دیگه گفتن باید میزنی .برای همین دکتر جدیدم برام 1 ازمایش نوشت که ببینه زدن روگام فایده داره یا نه ؟ که خوشبختانه جواب منفی بود و من بالاخره روگام رو زدم.خیالم راحت شد پسرکم .

فقط مونده واکسن که باید برم بزنم .

پسرکم این روزا چته ؟ جات بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناراحتی؟ بزرگ شدی؟ چته ؟ خیلی درد دارم . خیلی اذیت میشم .هر لحظه فکر میکنم ممکنه به دنیا بیای .خوابیدنم .بلند شدنم .دراز کشیدنم .حتی نشستن و بلند شدنم با درده .میترسم زودتر از موعد بیای .مثل بابات که 7 ماهه دنیا اومده .دلم میخوادددددد به موقع دنیا بیای رسیده و سالم .نه اینکه بخوای بری تو دستگاه خدایی نکرده .

عزیزکم .دلخوشی من .امیدم واسه زندگی .میدونی چقدر دوستت دارم ؟؟؟؟؟؟؟ میدونی تمام این دردا رو و کلا این زندگی رو بخاطر تو  تحمل میکنم ؟؟؟؟؟؟؟ به امید اینکه بیای و مونسم بشی ؟ ارامشم  منو ببخش اگر این روزا آرامش ندارم  و نمیذارم اروم باشی .

منو ببخش بخاطر خیلی چیزاااااااااااااااااااااا

محبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)