ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نبــــــــــــــــض زندگـــــیــمان

17

1393/4/13 7:47
نویسنده : مامان مریم
135 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای من

این روزا لگد زدنات با قدرت تر شده

محکمتر میزنی طوری که شکمم میپره بالا .همین الان داشتم نگاه میکردم به شکمم که همچین لگد زدی 1 طرف شکمم پرید خندم گرفت .عزیزکم یواشتر بزن چه خبرته ؟بعضی مواقع همچین میزنی که جیشم میگیرهخندونک یعن یاگر دومی رو هم همون موقع بزنی باید ایزی لایف ببندم به خودم سوت

3شنبه رفتم ازمایش دیابت دادم .... روز گرمی بود هلاک شدم .

واکسن هم باید برم بزنم.

این روزا دردم زیاده دیروز که اینقدر شدید بود مجبور شدم از اون قرصی که دکی داده بود برای دردم بخورم .وحشتناک بود دردم انقباض داشتم ول هم نمیکردددددددددد منم ترسوووو گفتم نکنه بلایی سرت بیاد .

مامان دوستت داره ایلیا جونم

بوس بوس عشقم

بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)