ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نبــــــــــــــــض زندگـــــیــمان

7

1392/12/27 2:39
نویسنده : مامان مریم
104 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزکم مامان سرمای بد ی خورده

 

گلوم وحشتناک درد داره با سرفه های دردناک و بد

سرم و چشامم داره میترکه

بخاطر شما نمیتونم دارو مصرف کنم

میترسم سرما خوردیگم اذیتت کنه

کاش میشد کاری کرد .

عشقم  ؛ امروز حالم بد بود .بابایی برامون ماهی خریده بود منم که حساس شدم بخاطر بو هی ماهی شستم هی عق زدم سبز دیگه معده برام نمونده معده دردم گرفتم.شکمم داره بزرگ میشه

قراره فردا با بابایی بریم خرید

این ظرفشویی هم نمیدونم چرا یهو زد به کاسه کوزه ی من  این همه تمیز کاری کردیم واسه عید گند زد به بساطم .

اعصابم خرد شده برم 1 دوش بگیرم بلکه اروم شم

راستی فردا وقت ارایشگاه دارم -برم خوشگل کنم واسه جوجوم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)