ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نبــــــــــــــــض زندگـــــیــمان

5

1392/12/19 20:30
نویسنده : مامان مریم
122 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با کلی دلهره و اضطراب و ترس و نگرانی بالاخره با مامانم رفتیم سونو که بالاخره تکلیف خودم رو بدونم

روز سوم بود که شیاف ها رو استفاده کردم و با استراحت لکه بینیم قطع شد

امروز رفتم سونو

نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی دیدمت شک داشتم از دکتر پرسیدم جنین دارم ؟یا فقط ساکه بارداریه ؟ گفت هم جنین داره هم نبضگریه عزیزکم این گریه ی خوشحالیه  خیلی خوشحالم کردی عشقم با توجه به اندازه ی شما 7 هفته و 5 روز هستی .عاشقتم .

نمیدونی باباییت چقدر خوشحال شد

اینم عکس شمااااااااااااااا

 

خدایا نی نیم رو حفظ کن

سپردمش دست خودت

 

خوشگلم مامان رو کمتر اذیت کن عشقم  میدونی دو روزه چقدر حالم بده ؟هیچی تو معدم نمیمونه

همش بالا میارم .

زن داییت میگفت وقتی تهوع داری نی نی هم داری من باورم نمیشد اما دیدم نه مثل اینکه هستی

خدایا شکرت بابت این هدیه

 

راستی به عمه زهرا هم خبر دادم نی نی گولی داریم قبلش نگفته بودم بهش منتظر بودم بینمت بعد بگیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)