ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نبــــــــــــــــض زندگـــــیــمان

26

1393/7/6 0:21
نویسنده : مامان مریم
185 بازدید
اشتراک گذاری

ورم پام با استراحت خوب شد ..... بابایی خیلی نگران بود .اما خوب شد

چند روزیه که میریم پیاده روی با بابایی .چند شبی هم شاممون رو بردیم پارک خوردیم .

2روزی بود کم تکون میخوردی نگرانت بودم

دیروزم جمعه بود با بابایی افتادیم به جون خونه و حسابی تمیز کردیم .

امروز هم مامانم اومد برام ترشی 7بیجار گذاشت .منتظرم جا بیفته ببینم مثل پارسالی شده یا نه

دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این روزا کمرم داغونه و درد دارم .بدنم کلا درد میکنه واقعا ماه اخر ماه درده

اهان واسه 5 شنبه هم وقت اتلیه گرفتیم برای عکسای بارداری . همش میترسم دنیا بیای و عکس نداشته باشم از این دوران .

 

اینم 1 سری دیگه وسایلت عزیزکم ..... صندلی غذات و کریر و اغوشی و.............. هم داری که عکسشون رو الان ندارم ..... ابی فیروزه ای و طوسی .

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ساره
10 مهر 93 16:48
سلام خانومی امیدوارم که پات بهتر شده باشه ممنونم که به سوالات من جواب دادی راستی می خواستم بدونم بیمارستان سوم شعبان کیف مادر و کیف بچه می دهند یا خودمون باید مجهز بریم ؟ هفته گذشته مراجعه کردم وضعیت ظاهری و پزشکاش که خوب بودند اما همسرم عجله داشت فرصت نشد تا از وسایل لازم برای موقع تولد بپرسیم ، شما اگه اطلاعی دارید ممنون می شم به من هم بگید . امیدوارم به زودی روی ماه نی نی ات رو ببینی ... انشا الله
مامان مریم
پاسخ
غزیزم فکر کنم میدن من زایمان کردم اما نه اونجا چون نی نیم 36 هفته دنیا اومد بهم گفتن برو جایی که ان ای سی یو داشته باشه رفتم بیمارستان مردم .به نظرم بهتر از سوم شعبان بود
مامان نینی
7 دی 93 10:59
مریم جون خخخ کار خونه و ترشی 7بیجارت باعث شد زایمان کنی اره قدمش مبارک باشه دقیقااااااااااا ممنونم