ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نبــــــــــــــــض زندگـــــیــمان

14

1393/3/23 3:24
نویسنده : مامان مریم
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبض زندگیم

خوبی مامان ؟ عیدت مبارک پسرکم

عشقم میدونم امروز خسته شدی اما عوضش ارزش داشت .

تو این روز میمون و مبارک قسمت شد با بابایی بریم و برات سفارش تخت و کمد بدیم

با اینکه خونه کوچیکه و جا نداریم اما به اندازه ی اینا برات جا باز کردیم خوشگلم

دعا بریم 1 خونه بزرگتر بهترینا رو برات میخریم

بعدشم با بابایی رفتیم جمهوری و برات خرید کردیم

 

عکساشم میذارم تو وبت

 

 

وای ایلیا مامان رو ببخش که 4 شنبه اذیتت کرد

4شنبه(دیروز) با مامانم رفتیم بیرون برات خرید کنیم اینقدر گرم بود گرما زده شدم و بالا اوردم میدونم خیلی بهت فشار اومد چون بعدش کز کردی  و رفتی 1 گوشه .افت فشارم داشتم همش نگرانت بودم عشقم .

امروزم با کلی ترس و لرز رفتم بیرون برات خرید کردم

راستی گلم قراره گهواره ی باباتم بیاریم برات بذاریم تو پذیرایی و هر وقت خواب بودی بذارمت اونجا تختت هم که تو اتاق خودمون بمونه .

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سوگند
23 خرداد 93 8:37
عزیزم مبارکش باشه.... خیلی ناز و گوگولی هستن دلم غش میکنه لباس بچه میبینم.... __________________________________________-- دیدی عکسارو لیندا میگه باز نشده براش
ویدا
26 خرداد 93 10:34
مبارکش باشه الهی خیلی خیلی قشنگ بودن میگم مامانش زیاد زیاد نخر از هرچیز باور کن این لباسا رو این همه پول میدی بعضیاشو دو بار هم نمی تونه بپوشه البته به نظرم همه چیز به اندازه بود اون پتو بود یا حوله؟میمون روش بود؟خیلی ملوس بود خوشم اومد ازش در کل همه لباساش وکفشاش قشنگ بودن دستت درد نکنه مامانه خوش سلیقه
مامان مریم
پاسخ
ویدا جون اون پتو هست پتو کارترز اینقدر نرمه که نگوووووووووووووووووووو خودم عاشقشم
سین بانو
27 خرداد 93 2:28
عزیزمممم ایشالا به سلامتی استفادشون کنه گل پسر. چقدر دلم میخواد یکی از این لباس گوگولیارو بپوشه و حسابی گاز گازیش کنم
مامان مریم
پاسخ
دلت میاد خاله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لیندا
31 خرداد 93 2:48
عکسا الان باز شدن برام مبارک نی نی گولو باشه چقدرررم زیاد یه چیزی بگم ناراحت نشی تورو خدا این سرهمیارو دیگه نخر، میدونی کدومارو میگم که؟ خصوصا جورای دار هم هستن و بچه تو ماه های اول به شدت رشدش چه وزن و چه قد زیاده، خصوصا قدش یه دفعه میبینی تنش نمیشه یعنی دوبارم نمیشه بپوشی تنش
مامان مریم
پاسخ
لیندا چرا ناراحت شم ؟ خیلی هم خوبه از تجربتون بهم میگین 2تا از این جوراب دارا داره یکیش آشوره که خوب سایزش بزرگه اون یکی هم کلا نیو برن هست باهات موافقم
لیندا
31 خرداد 93 2:49
همشون ماشالا خوشکل بودن و معلومه حسابی انرژی واسه خریدشون صرف کردی مواظب نی نی و خودت باش
مامان مریم
پاسخ
ممنونم چشات خوشگل میبینه اما دخترونه ها تو بازار خوشگلترن دقت کردی ؟