ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نبــــــــــــــــض زندگـــــیــمان

1

1392/11/26 21:38
نویسنده : مامان مریم
117 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روزی که فهمیدم نی نی سلولی دارم 20 بهمن بودددددد درست 6روز پیش

البته عزیزکم قبلش با بی بی چک منو به شک انداختی

دوتا بی بی چک کم رنگ که نه میشد مطمدن بود هستی نه میشد نادیده گرفتش

بالاخره رفتم ازمایش و جوابش 1 ساعت بعدش اومد چون اورژانسی بود

مامان چی بگه از اون لحظات پر از دلهره و استرس

با تمام وجودم دلم میخواست باشی

کلی صلوات فرستادم برای بودنت

و بالاخره جواب اومددددددد

من مامان شده بودم

میدونی بابات چقدر خوشحال شد ؟ وقتی همون موقع بهش تلفن زدم و گفتم مبارکه بابا شدی؟ باورش نمیشد

میدونی عزیزکم ما قبل شما  توی تیر ماه 1 نی نی رو ا زدست دادیم. البته اگر بشه گفت نی نی چون بارداری مامان پوچ بود .و بعدش شما بعد از 4ماه اقدام اومدی و شد نبض زندگی  من و بابات

بابا بخاطر تجربه بد قبلی نمیخواد زود دل ببنده و دل خوش کنه میخواد وقتی توی سونو خودت رو نشون دادی ذوق کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)